dimecres, 30 de juliol del 2008

De viatges i metamorfosis

Un viatge és una nova vida, amb un naixement, un creixement, i una mort, que se’ns ofereix en l’interior de l’altre. Aprofitem-ho!
Paul Morand


Me’n vaig de viatge, en busca de paradisos i cels promesos, buscant somriure, riures, i complicitats. Vaig de vacances a purificar-me, a netejar el meu interior, a sentir-me viva, perquè a la tornada em senti més realitzada i amb forces per afrontar nous reptes que em facin créixer i evolucionar cap a estats de felicitat i satisfacció personal cada cop més intensos i plaents.

Me’n vaig de vacances, i ja abans de marxar, ja somnio amb la brisa marina acariciant-me i fent volar els meus cabells, amb el tacte de la sorra als peus (i a dins del banyador, també), la fredor de l’Atlàntic, i l’emoció de mirar embobada els paisatges exuberants del nord.

Me’n vaig de viatge i així oblidaré els mals moments (sempre s’acaben oblidant) i només recordaré aquelles coses genials que han passejat al meu costat i m’han fet vibrar durant aquest darrer any.

Marxo de vacances ...i com en qualsevol viatge, es tracta d’un trànsit en què marxo essent una persona i potser torno convertida en un altre.....

Bones vacances! que gaudiu plenament i que les ninetes no parin de bellugar-se en busca d’allò nou i esplendorós que ens depara la vida......

Lux