dijous, 8 de gener del 2009

Buuuuffff

Ben bé que el canvi d'any és només un canvi de xifra...jo volia que fos canvi de tot, que tot es bellugaria (a poder ser cap a millor) ...però no ha estat així....
l'immobilisme triomfa, i jo, desgraciadament, resto amb ell.....i ell és igual que sempre, i suposo que jo també....i fins que alguna cosa no passi, fins que no es bellugui el món que m'envolta, doncs tot seguirà igual, sigui 2009, 2010 i dosmilamarequeelvaparir, jejejeje
en fi....avui estic de mala llet i només estic que obsessionant-me en la manera d'evadir-me, de venjar-me de la meva mala sort, de desfer-me de les meves emocions....
alguna cosa haurà de canviar...jaaaaaaaaaaaaaa

3 comentaris:

Unknown ha dit...

M'agradaria dir-te que t'equivoques. però avui tampoc puc ser el senyor optimiste que solc ser. d fet, estic d'un xoff moral elevat. i no pel fet que hagi passat algo, sinó més aviat pel fet que no ha passat RES. demà potser lluiti contra l'imobilisme, avui més aviat me'n vaig a dormir.

Anònim ha dit...

Per a que et passin coses interessants a la vida, te les has de buscar. El que no podem fer es "esperar" que el 2009 es regali com el millor any. Hem de ser nosaltres que el convertim en el millor! Aixo en recursos humans es diu "ser proactivo".

Lux Lisbon ha dit...

Mai podem deixar d'esperar, i exigir, que les coses millorin per si soles, que la vida et doni sorpreses i regals, faltaria més! si no ho fessim, al final arribaríem a creure que som pobres o que som dones maltractades per no haver estat "proactius"!
Nosaltres podem incidir en la nostra vida, està clar, però també tenim dret a somniar sorpreses...no cal ser individus freds i calculadors que pensen que tot ho han de fer ells i que el que no veus no existeix...potser hi ha forces superiors que poden fer màgia...uuuuuuhhhhhh