dilluns, 7 de juny del 2010

mmmmmmmmmmmmmmm........

Per fi arriba el dia D, l’ansiat, desitjat dia, l’objecte de l’espera, les fantasies, els somnis....friso per volar de nou, per deixar-me gronxar en el nou ritme, banyar-me a la nova llum....té un altre color, una música pròpia, una olor especial....mmmmmmm....tanco els ulls i em transporto abans d’hora a allà, amb qui m’encanta, m’apassiona i em fa vibrar....


Quina emoció.....quina emoció!!!!!!!.....faig saltironets com una nena petita amb sabates noves....i amb globus, gelat de xocolata, purpurina, corona de princesa....aiiiiiiiiiiix, els minuts passen massa lents, les hores queden sostingudes en l’espai i el temps, en l’univers, entre galàxies desconegudes.....si, si, l’espera és desesperant...però mentre espero em deixo endur pels pensaments, perquè l’espera de somni i imaginació és deliciosament excitant......i encara que fer-se expectatives diuen que no és bo, ara sé que, en aquest cas, s’equivoquen...conec el desenllaç, i mai em decepciona, és tal i com desitjo que sigui, és tal i com ha de ser....

I si en algun moment el meu camí sembla tornar enrere, ara veig que simplement ha estat una trampa instantània, d’impulsos mal entesos.....perquè ara ja no puc frenar la transformació , el canvi, el procés de creixement......ara no puc frenar el meu càlid destí.....mmmmmmmmmm, quina dolça satisfacció, quin suau elixir....no vull despertar, vull que duri, perduri....perquè sinó, quan ho faci tot haurà acabat.....

Per fi arriba el dia D, ja s’acosta, i desitjo bojament que arribi per fi...però tinc por, perquè no vull que acabi, perquè quan realment ho visqui sé que aniré inevitablement cap el final....

La dicha de la vida consiste en tener siempre algo que hacer, alguien a quien amar y alguna cosa que esperar (T.C)

1 comentari:

Xasar ha dit...

Les coses no s'acaben senzillament es transformen.